Buku IV-55

355-00

Laman: 1 2

Telah Terbit on 29 Agustus 2009 at 06:40  Comments (103)  

The URI to TrackBack this entry is: https://adbmcadangan.wordpress.com/buku-iv-55/trackback/

RSS feed for comments on this post.

103 KomentarTinggalkan komentar

  1. Saat yang tepat untuk memulainya….

    • Ya wis …. nomer LORO wae ….
      Absen Mabur rumiyen kisanak ….. Nyi Seno dan Ki Gede

      • nomer tilu maning

        • nomer papat malih.

          Slamat jalan Ki Widura, semoga tidak ada aral melintang di perjalanan.

          • berarti Nomer Loro…
            (tambah telu)

            he..he..he…

  2. ki martana jarang hadir ;lagi di sini

    • ki martana nembe mesu-diri teng padepokan sebelah ki….hunting kitab terbaru

      • Padepokan sebelah panen jagungipun ngrumiyini nggih Ki.
        Wonten mriki nembe ngembang.

        • Kulo sibuk panen kitab McGrawHill ingkang nambahi mumet….

          • Lha wong Ki Sutajia malah sibuk perang bintang, pripun nggih…?

          • Ha ha …

            Lha niku mpun kuwajibane je. Menawi mboten, mangke lak mboten lulus anggenipun nyantrik.

            Monggo Ki, dipun lajengaken panen kitab McGrawHill-ipun.

            • Nyuwun pangestunipun, Ki Arema…monggo dipun lajengaken anggenipun menikmati wiken…

            • Kulo pangestoni Ki ..

              he he …
              kaya ketoprak wae.

              Donga dinonga nggih.

              Monggo…

              Wiken malah kesel Ki..

              Wekdal bantu resik-resik griya

              he he …

              • Wiken malah mboten saged leyeh-leyeh… wonten kantor malah istirahat..lho kuwalik, nggih…

  3. absen

  4. meski gak bisa ngunduh lagi… selalu thx ki gede n nyi seno…

    • Lho kok nggak bisa ngunduh lagi???

      • Sawahnya baru tanam Ki, ngunduhnya 3 bulan lagi.
        he he …, tidak nyambung ya…

        • Bukan Ki, Lumbunge wis kebak dadi sawahe ora dipanen maneh 🙂

          • sak jan jane nandur apa, ya?…

            • nandur jagung, Ki.

  5. hadirrr…

    • Ketingalipun dangu mboten ngisi presensi nggih Ki. Sami wilujeng to?

      • Pangestunipun Ki…. matur nuwun…

  6. wuih pagi ini langsung buka 2 gandok …

  7. Wilujeng enjing ka sadayana,,, ngiring antri

  8. Hadirrr Assalamualaikummm…..

  9. Maturnuwun ki GD, Nyai Seno, kitab sampun kulo tampi

  10. ikut antli

  11. Melu..

  12. udah aga lama kitabnya ngga main umpetan lagi. lumayan rindu juga sih, tapi jangan keseringan

    • Setuju, sekali Nyi Seno “usil” kita akan kerepotan berhari-hari.
      Saya pernah 2 hari ngubek-ngubek padepokan nggak dapat kitab padahal kitabnya didepan mata 😀

      • wah, ki sarip bener2 didepan mata-nya nyi seno tuch.. 🙂

        tetep hadir nyi…

  13. Nderek antri,

    sugeng siyang Ki Sanak.

    354 sudah diunduh…..antri 355

  14. seru juga kitab 54 di umpet2’in..tp matur suwun mpun di sedot kitab’ipun..

    sakniki nderek antri kitab 355

    • AKUR… sembunyikan kitabnya Nyi

  15. Selamat Ulang Tahun Ki Truno Podang, semoga perjalanan usia berikutnya semakin barokah buat kita semua, Amin.

  16. Ki Arema, kepriye kelanjutane crito nglacak ki Widura, katone kok asyik juga ngenteni perkembangane, iso nggo ngganteni sementara critane AS? Nanging kok komen2-e muncul nembe iki, iku asli ki Widura opo dudu yo?

    • Wich…

      Telik sandine ra iso nggoleki.
      Uangel tenan, kaya nggoleki M. Top wae.
      Saben ketemu…, mrucut maneh..
      Saiki malah wis balik nggone habitate maneh (mabur nag LA).

      • Wah, nek wis nang habitate berarti iku asli priyayine, nek ngono wis rampung critane. Yo wis mbalik ngenteni kawelasane Nyi Seno maneh, karo ngenteni buko.

  17. Ngabur burit ah … ke padepokan dulu ..

  18. Datang untuk tanda tangan dulu

  19. @Para ADBMers YSC,
    Pertama, saya mengucapkan terima kasih yang tiada terhingga atas ucapan ulang tahun untuk saya, …… amien, amien, semoga do’a teman2 semuanya diijabah Allah swt.
    Kedua, saya mohon maaf agak terlambat merespons, maklum karena kesibukan ngurusin kios jadi sama sekali tidak sempat membuka internet. Baru Saptu sore ini ada kesempatan.
    Ketiga, saya betul2 tertinggal jauh dalam membaca dan download ADBM, untuk itu sekali lagi saya mohon maaf.
    Bekasi, 29 Agustus 2009
    Ki Truno Podang

    • Ki Truno, boleh tahu bekasi nya dimana ya….?

  20. absen, nunggu rontal 355. KI Truno, selamat ya!

  21. Beberapa hari tidak hadir, tidak tahu bila Ki Truno Podang berulang tahun. Mudah-mudahan sisa umurnya diberkahi oleh Allah SWT, dipenuhi dengan amal shaleh, dan kelak dikaruniai husnul khatimah. Amien…

  22. Ki Trupod, sugeng tanggap warso, mudah-mudahan sisa umur yang ada bermanfaat dan dapat dimanfaatkan, Amin…

  23. Nderek ndlosor sekaliyan nunggu buko.

  24. Matur nuwun kitabnya, ternyata tepat di depan mata

  25. matur nuwun nyi rontalipun….

    bisa aja nyi seno nggawe teka-teki…

  26. Tujune aku neng jejere Ki Sarip, dadi isa weruh lucune…

    Matur nuwun… matur nuwun….

  27. he eh ikut mangubagya dumateng Ki Trupod, ingkang nembe ULTAH mungi tansah jinangkung ing kawelasanipun Gusti Allah Swt, amin3x.

  28. telima kasih, kitab 355 balu diunduh

  29. Maturnuhun Nyi dua kitab langsung diunduh

  30. Terima kasih nyi ….. kitab 355 sudah di unduh.

  31. Terima kasih kitabnya Nyi, sekarang sudah kelihatan lha wong sudah pakai kacamata

    • Terima kasih Nyi Seno. Aku kelabakan juga nyari kitabnya. Gak taunya di depan matanya Ki Sarip.

      Hehehe … awas … Nyi Seno sudah kembali kumatnya ngumpetin lontarnya. Tambah seru.

  32. Matur nuwun Nyi Seno. Lha wong bubar taraweh je mripat ngantuk, nganti buku disorongake neng ngarep mripat meh ora weruh.

  33. Hadir malam……

  34. terima kasih 355 doc nya nyi seno

  35. soal’e ngarep mripat nganggo kocomoto jaran. guyonan.

  36. 354 & 355 Nyi Seno menggunakan sasmita
    354 = kemaren
    355 = di depan mata

    matur nuwun Nyi.

    • di depan mata Ki Sarip….eeh nongol 355

  37. Sahur … sahur… sahur…

  38. Wuadhuh, jebul neng ngarsaning sotja Ki Sarip to. Maturnuwun Nyi Seno.

  39. di depan mata…ternyata

  40. Maturnuwun Nyi Seno..

    Untung saya mencari yang di depan mata..

  41. Kula badhe sowan Senapati

    https://adbmcadangan.wordpress.com/files/2009/08/adbm-jilid-355.doc

  42. Wah, saya kok ga bisa download ya? Sudah dikasih link-nya masih belum berhasil buat baca seri 355. Nasib…nasib…

  43. Nunggu gandoke dibuka

  44. Sudah dibuka tapi belum ada yg hadir. Mari kita tunggu K4ng T0mmy dan para cantrik yg lain.

    • Kang Tommy selalu ada digandok Ki….mungkin masih sare…semalem kan nglembur…eh..banyak lemburan..hikss

      • kuda TunggangAN K4ng t0mmy pakeee “perTAMAx” ayake….!!

        mantep ki, cantrik TuNGGu Gelaran
        k4ng t0mmy berikut-e.
        tetep semangaaaat,

  45. Tunggangane A1=A one (dibaca ewan). Yg asyik ‘n pas sih A-moy dari pada A1. Bensinnya cukup so-may. Hix…hix

  46. k4ang Tommy nembe patigeni 3 wengi kanggo nyampurnake aji belahan jiwo kekekek

  47. Sementara menunggu K4ng T0mmy, para putut ‘n cantrik harap tenang. Tidak ikutan cantrik lain yang akan unjuk rasa di istana. Kalau memang punya konsep yg lebih baik, sebaiknya ajukan saja konsep tsb. Tanpa pengesahan masa. Damai…damai itu indah.

  48. Ralat: bukan ‘pengesahan’ tapi ‘pengerahan’ maksud kula. He…he…he… Lanjut K4ng…

  49. Assalamu’alaikum sanak kadang sedoyo……
    Badhe nderek antri…..

  50. Assalamu’alaikum sanak kadang sedoyo……
    Keparengo kulo nderek antri…..


Tinggalkan Balasan

Isikan data di bawah atau klik salah satu ikon untuk log in:

Logo WordPress.com

You are commenting using your WordPress.com account. Logout /  Ubah )

Foto Google

You are commenting using your Google account. Logout /  Ubah )

Gambar Twitter

You are commenting using your Twitter account. Logout /  Ubah )

Foto Facebook

You are commenting using your Facebook account. Logout /  Ubah )

Connecting to %s

%d blogger menyukai ini: