Buku IV-41

merdeka
.
merdeka 2
Kiriman Ki Goenas

Laman: 1 2

Telah Terbit on 17 Agustus 2009 at 20:20  Comments (222)  

The URI to TrackBack this entry is: https://adbmcadangan.wordpress.com/buku-iv-41/trackback/

RSS feed for comments on this post.

222 KomentarTinggalkan komentar

  1. waduh….. kok bisa no siji…yoooo.

    • Ya bisa lah…

      Siapa saja bisa, tergantung nasib…

      • tak tinggal gojeg neng sebelah,..jebul wis bukaan gandok

        genk ndalu ki Arema

        • Sugeng dalu Ki.

          Jan… uapik temenan ucapan Ulang Tahu RI dari Ki Gonas.

          Merdeka Ki

          • priyayine pancen jago olah-tikus ki

            • Nomer papat … lumayan …
              Wis tak turu disik … kuasel awakku

              • Bade dipijeti nopo Ki … Kok mesakake olehe kuesel, didapuk dadi panitia nggih?..

          • walah.. le absen kalah karo gambare…

            • MERDEKA….!!!!
              Ki banu
              kaose pundi…

              • Mdang direlease kaose, Ki Banu.

    • Sugeng dalu para sederek cantrik,

      Kalau logo kiriman Ki Gonas, ya sudah ditindak lanjuti Ki, kiranya bisa dijadikan desain pada kaos adbm, tak pikir sedulur padepokan akuuuur.

      • Akkuuurrrr …

        • Nuwun sewu, enyong duwe koreksi ngenani logo kiye. Tak aturi mirsani komene enyong ning gandok kiye uga.

      • walah… gak sidha serius maneh iki ketoke…

        • Wahhhh….
          Sidha….
          Hayo Ki…. diteruskan se.
          Terserah wis, rancangane yok apa.

  2. dingaren ….
    maaf saya fans berat adbm, gak pernah kut berkomentar ttp selalu menjadi pembaca komentar dari para cantrik dan mentrik. terutama tulisan2 Ki Ismoyo yg selalu memberi pencerahan…..!!!!!

    • Monggo Ki sanak.

      Tidak ada jeleknya menyapa di sini.
      Biar tambah rame.

  3. Sekali Merdeka tetap Merdeka…..
    Yang penting Semangatnya bung….

  4. ndherek absen
    nomer piro yo ???

  5. meldekaa tetapi masih ada yang antli BLT , laskin.
    yang sangat dianjulkan dan dihaluskan adalah antli ADBM
    M E R RR D E K A

  6. Ikut hadir ah..
    Sugeng dalu sedoyo…

    • kiriman kaose saking kibanu pun dicoba dereng ni…??

      • wahahahahaha… masih nyangkut di jentike…

        • makane ojo digawe sing macet nang jentikan ki..

          ayo serius ki, kapan iso mulai mesen?
          wis podo mulai mbayangke lo.
          malah ki sukra wis mbayangke upload..hehehhehe..
          ki goenas wis mbayangke transfer. kok enak yo, transfer cuman dibayangke thok, brarti kaose yo cuman bayangan..hehehehehe..peace ki..

          • he..he..he.. sendika dawuh raden ayu….

            • nangdi iki le pesen…
              kok warunge durung bukak

              • wah… sampun telas mas

            • warunge dibukak…
              dodolane lemper…
              wonge ndang dibukak…
              nganggo jurus lemper…

  7. absen dulu .. di Padepokan ada perlombaan ..Agustusan?

  8. merdeka !!!

  9. mantaps…. ikutan antri….

    • iiiikuuuuuuuuuut

    • antri juga… πŸ™‚

      • senengane kok kintil kak banu….
        hiks..

        • he..he..he.. ben ana penerjemah ki…

      • dasaran cantrik mbelink….
        ngerti ono mentrik, lsg dikrubuti…

        aku ra meh melu2………..

        • ra melu-melu ngadoh, nempel terus.
          hiks…..

  10. Waduh cuapek tenan hari ini ngurusin acara 17an, rpot jg jd panitia 17an, tp q puas krn acarax lancar nd sukses smua…..

  11. absen trus pamit.. πŸ™‚

  12. Merdeka Bung

  13. met malem,
    ikut MERDEKA ! euy
    koq ngga ada Indonesia Raya nya ???
    Kenafa ? Lufa lufa lufa lagi lagunya ya ?
    dikampungku, saking hot nya ketika acara mengheningkan cipta, malah pada ikut koor menyanyikan lagu Gugur Bunga,
    OK lanjutkan

  14. Hadir semuanya , ikut sengkuyung peringatan HUT RI ke 64

  15. Ki Gonas Upacara ndik Gunung gak ngundang kancane.
    Nek weruh aku melu.

    Nyanyi Indonesia Raya ndik Puncak Gunung…, Wah…. mengesankan.

    Merdeka!!! Merdeka!!!

    Upacara Bendera, mulai puncak Gunung (khayalane ADBMers) sampai bawah laut (di Manado).

    • Ki Jogotirto ketoke wis rawuh.
      Kok durung ngisi daftar hadir ya.
      Monggo ki…, ben ketok rame.

      • maap ki gak sempat ajak upacara, saya pikir ki arema ikut bersama ki citra jati dan glagahputih ke padepokan mlaya werdi….
        terpaksa upacara sendirian..

  16. Horaas, Merdeka

  17. setia..absen…

  18. M E R D E K A !

  19. Merdeka!
    Pan melu urun rembug, soal logo sing kayane wis madan resmi, wong wis dipasang nggo link maring halaman lain. Esih soal aksara jawa. Nyuwun ngapunten nggih Ki, ora bermaksud sok keminter (wong pancen wis pinter) apa maning kemayu (wong ya pancen wis ayu), mung pengin amar ma’ruf nahi mungkar, demi kepentingan padepokan.
    Ning tulisan “padepokan” sing nganggo aksara jawa, Ki Goenas nganggo aksara “da” (aksara ke 6 ning urutan ha na ca ra ka). Padahal, kudune nganggo aksara “dha” (aksara ke 12), merga unine sing bener dudu padepokan ( bunyi “d” dihasilkan oleh eksplosi ujung lidah dengan pangkal gigi – apiko dental jare para ahli satra) tapi “padhepokan” (bunyi “d” dihasilkan dari eksplosi ujung lidah dengan langit-langit keras – apiko palatal). Bunyi “d” sing kaya kuwe (apiko-palatal), ning aksara jawa dilambangkan dengan aksara sing nomer 12.
    Sing nomer loro, tulisan padepokan ning logo kuwe, yen dieja dadi pa-dhe-po-kan. Padahal sing bener kudune: pa-dhe-pok-an. Dadi nulise, kudune “ka”-ne mati, “a”-ne nganggo pasangan “ha”. Perkara kiye pancen rada ribet. Enyong dhewek maune ora patia nggatekaken. Tapi angger ndeleng buku-buku sing dicetak nganggo aksara jawa kagungane simbah buyut, kayane sing bener pancen kaya kuwe; penulisan tembung-tembung jawa kudu memperhatikan susunan kata dasar, awalan, lan akhiran: “Ke-slamet-an” ora kena ditulis “ke-sla-me-tan.” dadi, “pa-dhepok-an” ora kena ditulis “pa-dhe-po-kan” (akhirane sing bener: “an” dudu “kan”).
    Kaya kuwe pitutur sing bisa tak wejangaken maring deainer logo (Ki Goenas, angger ora salah). Muga -muga olih respon positif, kaya gemiyen lagi enyong ngomentari tulisan “menoreh” ning desain kaos, saiki ning logo adbm tulisan “menoreh”-e wis bener. Salut, salut.
    Pesenku, aja pada curiga maning: Ken Padmi dudu kaki-kaki sepuh. Nini nini sepuh ya dudu. Apa maning nini-nini sing nduwe ilmu kaya Ki Lurah Wira Sembada: ilmu awet muda. Enyong kiye prawan ayu sing esih pantes dipek mantu. Ana sing berminat?

    • Ooooo…, gitu….

      He he…, wong Jawa wis ilang Jawane
      Kalah karo Ni Ken Padmi sing saka tlatah Banyumasan.
      Gak apa-apa, sing tuwa ora mesti luwih pinter karo sing enom.

      Hayo Ki Gonas, logone diperbaiki seperti saranne Ni Ken Padmi.

      • matur nuwun saran dan kripiknya..eh kritiknya
        siap segera ditindaklanjuti..

        ki banuuu…. logonya diperbaiki ya…
        hehehehe….
        (lapor ternyata sudah diperbaiki oleh kibanu)

        • urikan…. πŸ™‚

          • wih.. ana wonge ….

          • Lha iku sing kekuatan padepokan ADBM … keintiman antar cantrik dan mentrik (ora saru lho). apakah kemesraan seperti itu akan berakhir di kitab 396?

            Monggo segera diputuskan cerita selanjutnya oleh ki Arema, Ki Ismoyo, Ki Banuaji, Ki Goenas, Ki Sukra, Ki Pls, Ki Widura, Ki SAS, Ki Djojosm, Ki anatram, Ni Ken Padmi, Ni Nunik, dan semua pihak yang terlibat. Karena hari-hari cepat berlalu lho.

            • senengnya atiku… ish dianggep enom banget karo ni ken padmi, lha diundang ngger…
              “…(Ki Goenas, angger ora salah)”

              wah.. tambah enom aku..

              • Aja ge-er Ki, “angger” ning bahasa tegal kuwe artine “yen”, “kalau”. Angger ora salah: kalau tidak salah..
                Sori nggih mbah, udah bikin ge er…

                • tiwas ni…
                  atiku wis bungah je..?

              • xixixii…
                ki goenas dikerjain ni ken padmi…

                mbok aku dikerjain

                • Angger Ki PLS gelem dikerjai…

                  Angger=asalkan/jikalau…

    • waduh.. lha wong sing nulis aku je..
      dadi uisin tenan.. 😳

      berarti :
      1) pake: DH, untuk padhepokan
      2) untuk DHE, huruf E nya lemah atau kuat?
      3) tulisan jawanya : “pa-dhe-pok-an” atau “pa-dhe-pok-kan” ?

      maaf ki goenas, ki banu, ki maswal, ki zacky, .. dan 50 cantrik yang lainnya. nyuwun pangapunten sanget.
      *menjura dalam-dalam

      • ada yang perlu dipikirkan lagi. Keslametan memang dari kata dasar slamet, diberi akhiran jadi slametan, ditambah awalan menjadi keslametan. tapi, apakah kata dasar padhepokan itu? bukankah padhepokan itu satu kata utuh yang punya arti tersendiri? mbok yang sekolah sastra jawa ikut nimbrung!

        • Padepokan kata dasare dhepok. Deleng dandang gula ne Ki Banu aji ning ngisor!
          Angger tak kandani enyong doktor sastra jawa, percaya ora?

      • hehehehe.. tenang ki sukra…
        tulisan padepokan hanya ada di sticker…
        kaos amaan…

        tapi kalau mau buat lagi seperti rencana ki arema… setuju banget…

      • tenang ki sukra..
        walau mungkin keliru, tapi dah tak pajang dan tak upload kok..
        nyatane banyak yang gak ngerti..wkekekekek..

        ki arema leres, wong jawa wis akeh sing ora eling jawane..hehehehhe

        • Biar ngga ngerti sing penting kereeen… πŸ˜€ πŸ˜€ πŸ˜€

      • Nggo Ki Ageng Sukra:
        1) Nggih, leres.
        2) E nganggo taling Ki, kaya e-ne “tempe”
        3) pa-dhe-pok-an.
        Njaluk ngapurane lho Ki, muga-muga ora pada salah tampa. Komen kiye ora liya mung mengapresiasi Ki Goenas lan Ki Gede Sukra anggone mencantumkan aksara jawa ning logo. Mbuh didasari estetika apa nostalgia apa pertimbangan apapun juga, tetep bae kenyataan bahwa sesepuh sakloron kuwe menampilkan aksara jawa mestine kudu dihargai. Lha ya semangat kuwe sing tak apresiasi. Senajan wujude kritik, tujuane dudu nyacat, tapi memperbaiki. Ndeyan tah pancen sepele, akeh sing ora ngerti, nanging tetep bae sing indah tur bener mesti luwih apik tinimbang sing indah nanging keliru. Kaya para mentrik adbm: akeh sing pinter, akeh sing ayu, tapi sing paling menarik tetep Ken Padmi sing pinter tur ayu. Iya kan, para cantrik? Awas angger njawab ora!

        • nyong ora ngerti loh…
          wong durung tau weruh..

          • nempil alamat FB ‘ne ki..
            ngen weruh jelas…padhang jinggrang….hiks

    • On 18 Agustus 2009 at 08:39 Ken Padmi Said:
      Merdeka!
      Sekedar ikut memberi masukan, soal logo yang sepertinya sudah setengah resmi, sebab sudah dipasang untuk link pada halaman lain. Masih soal aksara jawa. Mohon maaf ya Ki, tidak bermaksud sok pinter (memang sudah pinter) apa lagi sok cantik (memang sudah cantik), hanya berharap amar ma’ruf nahi mungkar, demi kepentingan padepokan.
      Pada tulisan β€œpadepokan” yang menggunakan aksara jawa, Ki Goenas menggunakan aksara β€œda” (aksara ke 6 pada urutan ha na ca ra ka). Padahal, seharusnya menggunakan aksara β€œdha” (aksara ke 12), sebab bunyi yang betul bukan padepokan (bunyi β€œd” dihasilkan oleh ekplosi ujung lidah dengan pangkal gigi-apiko dental menurut ahli sastra) tapi β€œpadhepokan” (bunyi β€œd” dihasilkan dari ekplosi ujung lidah dengan langit-langit keras-apiko palatal). Bunyi β€œd” yang seperti ini (apiko-palatal), pada aksara jawa dilambangkan dengan aksara yang nomer 12.
      Yang nomer dua, tulisan padepokan pada logo tersebut, jika dieja menjadi pa-dhe-po-kan. Padahal yang betul mestinya : pa-dhe-pok-an. Jadi menulisnya, seharusnya β€œka”-nya mati, β€œa”-nya menggunakan pasangan β€œha”. Masalah ini memang agak rumit. Saya sendiri maunya sih tidak berkomentar. Tapi jika mengacu pada buku-buku yang dicetak menggunakan aksara jawa milik embah buyut, sepertinya yang betul memang begitu; penulisan kalimat-kalimat jawa harus memperhatikan susunan kata dasar, awalan, dan akhiran : β€œKe-slamet-an” tidak boleh ditulis β€œke sla-me-tan.” Jadi β€œpa-dhepok-an” juga tidak boleh ditulis β€œpa-dhe-po-kan” (akhiran yang betul : β€œan” bukan β€œkan”).
      Hanya masukkan seperti ini yang bisa saya berikan kepada desainer logo (Ki Goenas, kalau tidak salah). Semoga mendapat respon positif, sebagaimana kemarin dulu waktu saya memberikan komentar pada tulisan β€œmenoreh” pada desain kaos, sekarang pada logo adbm tulisan β€œmenoreh”-nya sudah betul. Salut, salut.
      Harapan saya, jangan mempunyai rasa syak wasangka lagi : Ken Padmi bukan kakek-kakek tua. Nenek-nenek tua juga bukan. Apalagi seperti nenek-nenek yang mempunyai ilmu seperti Ki Lurah Wira Sembada : ilmu awet enom. Saya ini perawan ting-ting dan cantik yang masih pantas dijadikan menantu. Ada yang berminat?

      sekedar terjemahan bebas bagi saudara-saudara yang kurang mengerti bahasa Jawa Banyumasan, bagaimana menurut penilaian sidang pembaca, saya sendiri kurang begitu paham dengan aksara, tata bahasa dan sastra jawa.

      • Tidak membela sesiapa juga tidak menyalahkan sesiapa, aksara jawa memang terhitung rumit dan harus menggunakan aturan yang benar, saya sendiri kalau sudah masalah akasara jawa, angkat tangan menyerah, jadi apapun bagi yang mendesain logo adbm tetap saya angkat topi setinggi-tingginya…..saluuuut.

        Namun, Jika memang yang benar seharusnya demikian, yaa diperbaiki saja, inilah hebatnya padhepokan adbm, saling memberi masukan untuk sesuatu yang benar, dan baiknya juga tidak menggurui, hebatnya lagi yang diberikan masukan pun selalu berbesar hati, berprasangka baik dan selalu merespon positif.
        Inilah padhepokan adbm…….

        • setujuuuuu…

          setelah membaca, dan menimbang, kemudian menelaah dan menelusuri, akhirnya memustuskan…

          hiduuup ki goenas…. πŸ™‚

          sedikit dandang gula,

          Tilar dhepok pra samya angungsi, saking giris myat bjra ruhara, cipta yen gara-garane,
          Sang Hyang Bayu tumurun,
          wau Sena lapahireki,
          pratapan kang kamargan,
          sri panjrah maweh rum,
          abra kang ptra mbalasah,
          kang cepaka angsana lan gandasuli, argulo nagapuspa.

          • dhepok = tempat tinggal

            padhepokan = penempatan bagi yang ketinggalan :mrgreen:

        • Bener Ki……..Salah satu
          yang bikin KERASAN tinggal
          di Padhepokan Adbm :
          -Bila KURANG ada yang bantu
          Nambahi,bila LEBIH ada yang
          bersedia Ngurangi.
          -Bila BENGKOK ada yang bantu
          Meluruskan,bila LURUS ada yg bersedia Mbengkoki……hiks

          • bila ada yg kliru,..ada yg cepet nanyain….hiks

            bila ada mentrik, ada yg cepet ngerubutin…hiks

            ncen mbelink

            • sayange ora ono wing ngrubuti bujang yo…
              mangkane aku kok ora do dikerubuti…

              • Enak dhewean
                Ki…..bebas
                B
                E
                B
                A
                S

              • keokeokeokeo….

                ngece…

                • BEBAS tapi setres..

        • Melu urun rembug.
          Menawa kang ditulis nganggo aksara Jawa kuwi tembung utawa ukara Basa Jawa, pancen apa sing ditulis Ken Padmi iku bener satus persen. Sebab menawa salah tulis apa kang dadi surasane tembung mau bisa kleru. Contone :
          Kutuk : karepe iwak kali sing memper iwak lele nanging ora duwe patil.
          Kuthuk : karepe aran anak pitik.
          Menawa logone ADBMers iki pancen rada slenca, sebab ukarane nganggo Bahasa Indonesia nanging tulisane nganggo aksara Jawa.
          Tulisan latin neng Bahasa Indonesia ora mbedakake aksara Da utawa Dha.
          Endi sing bakal dienggo tak pasrahke marang para sedulur sing pancen wasis ing babagan bahasa lan susastra.
          Nanging menawa arep nurut karo usule Ken Padmi, becike ukara sing ngisor uga didandadi pisan dadi “Api dhi bukit Menoreh”

        • hehehe.. saya saja nulisnya cuman pake program “HANACARAKA”
          aslinya boro-boro bisa ki…

          • Wah yen ngono canggih tenan sampeyan Ki. Luwih pinter timbang sing ngerti aksara hanacaraka nanging ora bisa nulis nyang komputer.

            • namanya juga program ki.. kuncinya ya ada di perintahnya…
              kalo masukin perintahnya keliru..keluranya juga keliru…

              makanya perintah tulisan yang tak “padepokan”, ternyata bacanya juga gitu, lain lagi kalau yang tak masukin kata “padhepok-an” jadinya ya seperti yang dimaksud oleh Ni Ken Padmi diatas…

              Programe bener.. sing nglakokke salah le ngakon..
              hehehehe

      • dari pendapat ken padmi diatas saya malah tertarik kalimat terakhirnya…hi hi hi mbeling thenan…

        • sing endhi to ki….!

        • melu tertarik..

          sing endi ?

          • weleh…..

          • anehe malih,..ni ken padmi malah padhos morosepuh…

            mbok pados joko rumiyin ….hiks

            • Bener Ki,
              Ni Ken Padmi…..
              Padhos Morosepuh.
              Karena takut sama
              yang Sepuh…hiks

            • lho, malah seperti baru lulus smp ki… lha wong masih hapal aksara, panembang dan penembung je…

              • joko kurang pengalaman ki….
                ndadak ngajari…

                mendingan kados ki banu… biar kata masih muda.. tapi berpengalaman….

                • cilik umure…

                  pengalaman dirintis ket cilik…hiks

                  • b
                    a
                    k
                    a
                    t

                    b
                    a
                    w
                    a
                    a
                    n
                    .

        • “…..Saya ini perawan ting-ting dan cantik yang masih pantas dijadikan menantu. Ada yang berminat?”

          jadi udah ngantri berapa orang nih?

          • lha nek inyong ora minat ndadekaken mantu…, lha anake lanang durung duwe…, nek bocah lanang ya inyong dewek…

            apike didadekaken apa jal…

            • nggo aku wae…

              guaranted pokoke

              • lha.. njenengan kan dudu anak lanangku tho ki…, wangune nggo mantu bapakku baen…

            • Waah, jebule rame sing daftar ya, laris temenan dodolane Ni Ken Padmi…he he he.

  20. Kado Istimewa Adbmers’09 di HUT RI ke 64
    kiriman Ki Goenas Said :

    Merah Putih Berkibar di Puncak MERAPI
    Kokoh dan Tegar Berdiri……..Mantep
    Rosa…….Rosa……..Pancen Rosa!!!

    Puncak Merapi apa Semeru ya Ki…?
    Hadir Nyi

    • itu merapi ki..
      dilihat pakai googleearth
      hihihihi…

      • mau desain kaos mentrik pakai gambar gunung itu, malah kopiku diboikot je…

        • lha njenengan le nyeting ming nganggo bukit menoreh,… coba nganggo gunung merapi opo merbabu….

          • kegedhen ki… kaose ora muat…

  21. Nyong gemiyen yo bisa moco aksoro Djowo, gandeng wis 30 tahun ora tahu dipraktekaken dadi kelalen kabeh, nanging pesene Ken Padmi pancen bener, mugo2 dadi penggalihan poro Bebahu Padhepokan ! Absen Nyi Seno, Ki Gede !

  22. Nyi Seno, mohon info, ADBM ini bisa dibaca lewat PDA tidak sich? kalau bisa bagaimana caranya? apakah ada softwarenya? siapa yang bisa beri info hayooo…???nuwun
    E…TULUNG..TULUNG….

    • bisa. dah dijawab.
      dan kalo nanya jangan disemua halaman dong Ki..

      • :mrgreen:

  23. Hadir …….
    ikut antri ah …

  24. Gambarnya n designnya bagus Ki Goenas, sdh jarang yang bisa huruf jawa, salut…. Merdeka

    • hahahaha…
      isin aku ki….
      wong le nulis ngangge program..

  25. Pokoke kulo tumut antri…
    Meh lali…..MERDEKA….!

  26. Luar biasa ki goenas

  27. Ngedap-edapi…peni, sumringah, lantip, mongkok…

    • Lama tidak kelihatan Ki.
      Ngumpet kemana saja?

  28. terimakasih ki gede dan nyi seno,sudah saya unduh kitab yg sdh di suguhkan.. πŸ™‚ yg blm di wedar,saya tetap slalu menunggu dengan sabar…

  29. iseng…

    PELAJARAN SANG KELEDAI

    suatu hari keledai milik seorang petani jatuh ke dalam sumur. sementara si petani, sang pemiliknya, memikirkan apa yang harus dilakukannya.

    akhirnya, ia memutuskan bahwa hewan itu sudah tua dan sumur juga perlu ditimbun karena berbahaya. jadi tidak berguna menolong si keledai. ia mengajak tetangganya untuk membantu-nya. mereka membawa sekop dan mulai menyekop tanah ke dalam sumur.

    ketika si keledai menyadari apa yang sedang terjadi, ia meronta-ronta. tetapi kemudian, ia menjadi diam. setelah beberapa sekop tanah dituangkan ke dalam sumur, si petani melihat ke dalam sumur dan tercengang melihatnya.

    walaupun punggungnya terus ditimpa oleh bersekop-sekop tanah dan kotoran, si keledai melakukan sesuatu yang menakjubkan. ia mengguncang-guncangkan badannya agar tanah yang menimpa punggungnya turun ke bawah, lalu menaiki tanah itu.

    si petani terus menuangkan tanah kotor ke atas punggung hewan itu, namun si keledai juga terus menguncangkan badannya dan kemudian melangkah naik. si keledai akhirnya bisa meloncat dari sumur dan kemudian melarikan diri.

    renungan: kehidupan terus saja menuangkan tanah dan kotoran kepada kita, segala macam tanah dan kotoran. cara untuk keluar dari β€œsumur” (kesedihan dan masalah) adalah dengan menguncangkan segala tanah dan kotoran dari diri kita (pikiran dan hati kita) dan melangkah naik dari β€œsumur” dengan menggunakan hal-hal tersebut sebagai pijakan.

    setiap masalah-masalah kita merupakan satu batu pijakan untuk melangkah. kita dapat keluar dari β€œsumur” yang terdalam dengan terus berjuang, jangan pernah menyerah. guncangkanlah hal-hal negatif yang menimpa dan melangkahlah naik…

    • Hari ini lebih BAIK dari hari-hari kemarin
      Hari esuk lebih BAIK lagi dari hari ini…

      Khusus yang Sepuh/Pinisepuh :
      Untuk HIDUP perlu Perjuangan…….hiks

      • blaik nek nganti raiso urip maneh….
        kudu mateg aji segala jurus

        • Jurus siji……belum Hidup
          Nyoba lagi :
          Jurus loro……mau Hidup
          Nyari lagi :
          jurus telu……sudah hidup
          Nyoba lagi :
          Jurus papat…..Tambah Hidup

          Whelah perlu 4 Jurus Ki…..
          Baru Benar2 Hidup.

          • nek ra urip2…nyilih tonggone wae

            • Ha…..Ha…..
              Haaaaaaaaaaaaa

              • Hidup, 1/2 hidup……semboyane Ki PLS…

                • kita khan senasib ki….

                  • aku
                    ora

                • ki goenas ora…..
                  ora bedho

                  • Orakleru..

    • Top dah….
      hidup ki banu….

      • priyayine pengalaman banget bab nduduk sumur…
        sumure ditimbun mben ndino ra kebak2…
        diduduk mben ndino ra jero2…
        pancet wae sakmono…hiks

        • sing top mung si nurdin ki…

    • hmm.. jadi inget dulu ada pameling :
      cuma keledai yang bisa terperosok dua kali di lubang yang sama.

      (… dan suami )

      • he..he..he..

        • keledai terperosok dua kali di lubang yang sama.. kalau yg satunya terperosok lebih dari dua kali..malah kadang-kadang nekat, sengaja terperosok ***…????

          *** ra wani neruske…

          • aku ra mudeng je…

            • Terperosok dulu….
              Baru Mudeng Ki,

  30. wilujeng siang ka sadayana,,, ngiring antri,,,,

  31. kulo nggih tumut

  32. Menjelang Ramadhan yg mulia, kepada semua aktivis padepokan ADBM mohon untuk dimaafkan atas segala kesalahan.
    Semoga ‘Gandok’ ADBM tidak berhenti meski regol 396 telah tercapai.
    Persaudaraan, kedekatan dan lontar2 informatif yg terbangun didalamnya sangat menginspirasi wawasan saya.
    Semoga itu semua terus berlanjut, barangkali dengan membangun kebersamaan meneruskan 397 dst dalam cerita versi kompromi para aktivis pinisepuh yang mumpuni.

    Salam, selalu.

    • πŸ™‚

      • πŸ™‚ πŸ™‚

        • πŸ™‚ πŸ™‚ πŸ˜‰

          • πŸ™‚ πŸ™‚ πŸ™‚ πŸ™‚

            • ;);););););););););););););););););)

            • πŸ™‚ πŸ™‚ πŸ™‚ πŸ™‚ πŸ˜†

              • πŸ˜†

                • πŸ˜†
                  :mrgreen:
                  πŸ™‚
                  πŸ˜‰
                  D)
                  :round:

            • ncene gek podho kumat mbelinge…………

              • ini malah pada ngantri tersenyum..

  33. wah..kaya’nya sudah mau ada kaos tahap ke-2, padahal yang duluan aja belum punya.
    Kalo mau cari (beli) langsung di tlatah Mataram ada nggak ya..?
    Tks. kitabnya

    • saya jg belum punya yg dulu maklum gak punya pesbuk….dan lagi saya bingung perasaan poling awalnya disini kok eksekusi(pesennya)di fesbuk?? mbok bisa pesen disini jg….

      • pesen tetep disini kok Ki.. ditunggu aja woro-woronya budhe Seno.
        *pengen lebaran pake kaos adbm

        • Ki Sukra
          kalau kaos ADBM tahap 2 udah nongol pingin pesa juga lho

        • mudah-mudahan kali ini bisa dipesan lewat ki sukra di padepokan ini ki… πŸ˜€

          • mbok yo di uplod gambar kaose nang padepokan ki ,sisan di poling .

            sepertinya para cantrik sdh ngak sabar memakai baju kebesaran adbm..!!!

            • Lebih tepatnya tidak sabar “memamerkan” baju kebesaran ADBM Ki

              • sebenarnya kalau pesan ukurannya pas, gak akan kebesaran koq ki… ni nunik malah kesempitan… kaosnya maksudnya…

                • gak tau itu.. apa kaosnya yang kekecilan, atau ni nuniknyayang kebesaran, katanya kalo dipakai mentokdi leher,dah gak mau masuk lagi…. (mlayundak disawat ni nunik)

                  • a
                    k
                    u

                    n
                    g
                    g
                    o
                    w
                    o

                    d
                    i
                    n
                    g
                    k
                    l
                    i
                    k

                    i
                    k
                    i

  34. Teka keri, ndusel ndusel, arep njalik disik iki….

  35. Melu ndusel lan njaluk ngapuro khan arep Ramadhan

  36. Gimana caranya dapat kaos ADBM, ya ?

    • Ya beli pesen ke Ki Banuaji mungkin…
      Utawi dolan nang ndaleme Ki Pandanalas, nanti kalo ada kaos ADBM semampir di jemuran tinggal dicocokan dgn ukuran… podo opo ora (M/L/..)…

      • bisa segera minta sama ki banuaju supaya mengirimkan desain kaosnya…
        sudah jadi kok….

        • iki sakjane kaya politik… yen sing siji lagi panas, meh menghindar nganggo jurus topik baru… sa’iki kitabe durung wedar, menghindare nganggo kaos lan logo… :mrgreen:

          piss nyi sena, ki gd, ki sukra, ki mbodo, ki tumenggung sepuh… hanya anakan koq…

      • hiks…. ki HP koq pirso lho…
        pdhal kaose badhe tak nggo pas lebaran

        • ho’oh ki… pesen ke ki pandan dengan cara ketik reg kaos harga lelang

          untuk harga terunik, langsung dapat kaos bergambar ki pandan πŸ˜€

          • REG KAOS 55000-3500+1250/5

            • he..he..he.. nang alas gak enek kalkulator ki…

              • Kalau gitu…
                REG KAOS 1 iket bayam + 2 telur bebek + 1 ekor ayam.

                • lha yen iki mesthi ki pandan ngerti… sak ora-orane isa takon ki sas lah :mrgreen:

            • biasane 2 telur bebek + madu ……..

  37. Kok durung metu ya, Ki???

    • Tergantung nunggu apa Ki…

      Ben cepet metu :

      Nek nunggu gangsir, leng nge dilepi nganggo banyu.

      Nek nunggu semut ireng, leng nge di ogrok ogrok nganggo godhong cemara terus ditarik.

      Nek nunggu welut, leng nge diogrok ogrok nganggo driji nek wis krasa dicokot, terus ditatik.

      Nek nunggu kitab 341, ngarep gandok disebari godhong kara.

      Gitu Ki….

  38. Absen,ikut ngantri.

  39. duh….
    ada apa ya kok ga bisa log in ke padepokan..
    lama ga mampir eh sekalinya mampir ga dikasih pintu… hiksss…..
    apa karena ada ki askimet yang salah baca ya mirip densus 88?…
    atau ada pintu lain??…
    minta tolong nyai seno…, terima kasih…

    • dasar akunya udah uzur…., hehehe, kok ga pake palang pintu ya??… langsung bisa blubus…, trims….

      • ku naon ki Dewo ? siga nu nuju lalieur ? πŸ™‚

        • hahahahahah bentul pisan ki…
          lagi mabok…, katinggalan kereta tea…
          sekarang mah ngantri deui yang tartib we..

  40. Alhamdulillah..
    Awak kesel..tekan omah langsung ngunduh kitab 332-340.
    Bener2 iso begadang tenan iki.
    Matur nuwun Nyi Seno…sampun ngunduh.
    Matur nuwun Ki Goenas, disain-e pancen apik tenan.

  41. hadir nyi…

    sugeng dalu sedoyo…

  42. Sugeng Dalu, langsung pamit ronda rumiyin.

    • Lha, mangke rumiyin Ki Rekso….
      Kopine wis disruput dereng dibayar kok njur mlayu pamitan….

  43. Nyuwun sewu Ki HP kopine ampun dibuang benjang enjang kulo telaske.

    Matur nuwun.

    • Nggih monggo, tak simpene…

  44. sugeng enjing… πŸ˜€
    melbu gandok… ndelok gambare apik tenan πŸ˜€
    moco komen… mesam-mesem dewe nganti ngisor dewe πŸ˜€
    mbahas kaos… radi bingung gambar kaose teng pundi.

    namung numpang komen kemawon…

  45. Hadir. selamat Ki Goenas, gambare apik tenan

  46. Esuk-esuk ngombe kopi ning wis adem, turahane dinihari mau sing tak tinggal ronda terus turu.(Kelalen)
    Matur nuwun Ki HP, kopine ditutupi dong waru gogrokan neng ngarep pendopo padepokan. hiks

  47. absen lasgi…sekalin tunggu pembagian kitab…..dan kaos

  48. sugeng enjing …. dalem ngunduh rumiyen …nJih, kisanak?
    πŸ˜›
    πŸ˜€
    πŸ˜†
    😑

    urung mateng ta?
    Ya wis, tak ndelok kiai Plered aik, mumpung ndik mataram.

  49. Kepareng matur Ki Goenas, kulo ngambali ngendikane ken padmi, babagan da saking Widada kaliyan dha kados dhawuh. hiks kulo mboten saget nglebetaken seratan Jawa wonten ing mriki wong kulo mboten saget napa napa sagete terok-terok.

  50. matoer noewoen….


Tinggalkan Balasan

Isikan data di bawah atau klik salah satu ikon untuk log in:

Logo WordPress.com

You are commenting using your WordPress.com account. Logout /  Ubah )

Foto Google

You are commenting using your Google account. Logout /  Ubah )

Gambar Twitter

You are commenting using your Twitter account. Logout /  Ubah )

Foto Facebook

You are commenting using your Facebook account. Logout /  Ubah )

Connecting to %s

%d blogger menyukai ini: