Buku III-97

297-00

Telah Terbit on 11 Juli 2009 at 00:23  Comments (182)  

The URI to TrackBack this entry is: https://adbmcadangan.wordpress.com/buku-iii-97/trackback/

RSS feed for comments on this post.

182 KomentarTinggalkan komentar

  1. Ki Arema lagi mantu ojo diganggu! Ora iso teko wengi iki … sih ngantuk …. lan kudu tangi esuk uthuk-2.

    • waduh, kedahuluan Ki Kimin…

      • Ki Kimin, saya sekarang lagi di BJM, baru datang kemaren malam.
        Gimana acaranya, sudah selesai & sukses ??

        • ikut antri ahh, d gandok belakang…

          • mugo2 ora ono nyapres neng kene…hiks

            • nggo ki WDR karo ki Arema…

              • bablas
                nang mburi

              • Ndesel kene wae.
                Mburine Ki Pandan.

            • wonten Ki, Presiden Widura…!

              • mung telat ki…

                contrengane wis liwat…

                tapi nek ngirimi jagung,…mangke tak contreng deh…

            • marahi susah yak Ki.

        • Sugeng enjang ki jogotirto, wah sampun rawuh malih wonten banjarmasin berarti proyekipun lancar nggih ki…. sukses nggih ki ….

          • Alhamdulillah Ki, damel sangu ngrumat keluarga.
            mungkin radi lami Ki, rencana nipun diperpanjang dados multi-year, kinten-2 tigang tahun.
            Lha hikmahipun kan saged silaturahmi dateng Ki Kimin terus, rak ngoten to Ki..??

            • Kalau KI Kimin sing buka gandok …. biasane WEDARE kitab selalu terlambat …

              Sudah gitu tidak ada bonus lagi ……. he he hee KALIREN kabeh!

  2. Danyang Sungai Barito beraksi kembali, heheheh. Sugeng dalu ki Kimin.

    • xixixixi…. sugeng enjang ki manahan ….

    • iya Ki, sudah beberapa hari jadi juru kunci, tukang buka gandok.
      Ki Manahan mau daftar jadi presiden juga??, ditawari sama Ki Pandanalas..

      • ki Manahan for President…

        tapi kudu rembugan sek karo ki WDR, nggo bagi2 kekuasaan mengkone…

    • Manahan for president? heheheheheh, kok koyo cebol nggayuh lintang. Manahan cukup dadi tki kemawon.

      • lah priyayine gagah duwur pidekso koq ngaku cebol lho ki….

      • yen dibanding priyayi kene, dadi rumongso cebol. Lha piye, rata duwure 180-190 cm je. Mbok takok ki Widura opo ki Parto.

        • Ajeng nyapres wonten pundi? menawi nyapres negoro mataram nggih mboten cebol…

      • Kalau Ki gede Pemanahan nurunke raja di Jawa karena teleh minum air kelapa.

        Kiri-kira Ki Manahan harus minum apa biar jadi Manahan for President ?

        Suwun

  3. Nyi Seno….mbok nyontrenge dipun tutup tho…

    niki kados ngerek gendero je ….browsinge

  4. Sugeng ndalu

    Ki Sanak sedaya padhe tumut ronda. Tak tik tong tik tong.

    Suwun

  5. nuwun sewu nderek antri…

  6. Terima kasih Ki Pandanalas dan Ki Jogotirto yang sudah menyediakan kursi untuk saya.

    Karena tidak ada yang dianggap cocok untuk jadi Presiden, maka saya terpaksa mengambil alih …. he he heee

    Presiden Widura.

    Hadir Nyi Seno dan Ki Gede …..
    harus kasih contoh kepada rakyat …..
    tangi kawanen ora opo-2 sing penting ….. memperhatikan yang ronda malam juga. 😛

    • hidup President Wong Cilik…

    • Ki Pandan Alas, jare aku sing kon dadi presiden, saiki ki Widura. Lha mengko rak sasrabirawa ketemu ilmu orang bercambuk, heheheheh. Wis wegah aku, ora melu2.

      • Ilmu-ne digabung dan diwariskan ke murid kita. Tangan kanan memegang cambuk … dengan kemampuan puncaknya … tangan kiri mengandalkan sasrabirawa …

        Dasyat …….

      • nek calon tunggal, mangke rak mboten enten contrengan tho..

        pokoke tak dukung sedoyo,…nanging ojo lali…nek wis madeg dadi presiden,…project Indonesia Timur bagianku….hiks

    • Selamat dan salut atas madeg diri jadi presiden

      Presiden Ki WIDURO.

      menawi ngagem asma WIDURA kok kados mboten mathuk…

      • Kita lihat urutannya

        Presiden SukarNO
        Presiden SuharTO
        Presiden YudhoyoNO
        Presiden WiduRO

        • Selanjutnya Presiden Ismoyo ;P

          • Tidak masuk katagori Ki,

            jadi presiden di RT saja….. he he he

        • Nyalonkan diri sekarang, kepilihnya mungkin tahunh 2013 …. karena harus ngalah sama yangnama akhirannya *****GO …. untuk memenuhi NO-TO-NO-GO-RO

          Ora opo-2 iso dari presiden sampai Ki Amat … eeh kiamat ….
          He he he ….. atau sampai Indonesia pecah seperti alm. Uni Soviet Rusia …..
          ojo sampek rek …

  7. absen wae

  8. Habis solat jum’at …. langsung Mengunduh

    terima kasih Nyi Seno

    • Maksudnya kitab 296

  9. sampun sakwetoro ndalu…nyuwun pamit rumiyin badhe istirohah….

    mbenjang2 kedah mruput nggurahi ki Arema,…badhe tak jak ndangir taneman jagung sing nate dirusak kretonipun….hiks

    parenk…

  10. Kulo nuwun…nyuwun pangapunten kulo nembe saget absen..kolo wau nembe nyiapaken dawet kangge benjing perayaan wisuda Ki Widura dados presiden.

    • Oooh Presidennya Ki Widura toh….?

      Bukankah Ki Widura justru membuat anjuran yang merasa sempurna dan capable agar medaftar jadi presdiden………..he he he gojeg Ki.

      Sugeng enjang Ki Trengginas, sugeng rawuhipun ?

      • Ora ono sing ngacung Ki,
        karena itu, walaupun aku jauh dari kategori baik (bukan sempurna), terpaksa saya ambil alih sendiri … he hee heee
        Salahe dewe ……

        • Kita niki bingah sanget Ki Widura kerso ngasto amanah meniko.

          Ki Ismoyo sugeng enjang ugi. Lha inggih mboten wonten ingkang daftar, menawi kemawon priyantun ingkang sempurna lan capable malah ngertos bilih jabatan meniko abot sanget pertanggungjawabane wonten padang masyar, mulane mboten kerso..he he he.

          • Sing mboten capable …. nggih mboten wantun ngacung nangin …
            ngedumel ing wingking ….
            kados ….. sing unine tezzz ……. ambune …. hiks hiks

            • Wach rame2 nyapres tho???
              Sinten niki kandidate presiden padepokan nopo…???

            • Hi hik…Ki Widura senengane lak gojeg.
              Ki..menopo sampun pesen kaos wisuda dateng Ki Zacky?

              Ki Zacky maturnuwun sanget, kulo nembe ngunduh kitab 347, saget damel konco tunggu gubug dawet wonten pestane Ki Widura.

              • Ora acik … kok wis ngunduh kitab 347, wah …. ono penjualan saham …. diluar tahu rakyat jelata …

                Ki Zacky, bagaimana cara pesannya? Bisa terima cridit card, check atau foto copy dollar …. heee heee saestu lho, kulo bade pesan.

  11. Ass.
    Sugeng enjang
    Selamat pagi Saudara-saudaraku.
    Hadir dan absen

    • wa ‘alaikum salam
      selamat pagi jug Ki.
      Sama-sama absen

  12. mudah2an belum terlambat ngabsen ……

  13. Absen rumiyin teng mriki.. sakderenge ngunduh 296…ketinggalan sepur, soale voucher internet habis..
    Opo tumon internet kabel ning sistem voucher…lek tukune harus ke kantor provider lagi.. rodo payah..

  14. Ikutan antri …..

  15. aku orab nate melu ngrondo.., nanging tangi esok moco obrolane poro cantrik senior sing mou bengi podo rondo kok rame banget…
    Malah wis ono sing arep di wisuda dadi Presiden…, pada hal KPU belum punya hasil resmi pemilu tanggal 8 kepungkur..
    Nyesel ra melu ngrondo….
    Yo wis melu antri wae ah…

    • Sugeng rawuh Ki Prastawa, …………. lhah nggih pantes panjenengan sibuk wong manten anyar mestinipun nggih kedah kerja keras saben dinten.
      Salam kagem Nyi Anggraeni, ………… kados pundi kanvas remipun, nopo pakem?

      • Kanvas remipun sinten? Mobil punopo sanesipun? Kulo radi bingung..

        • taksih tokcer, pakem Ki,

          • Ki Pras,

            Meniko presiden adbm, mboten perlu mawi KPU, nggak perlu pake pemilu cukup didukung secara aklamasi dan kita sudah menetapkan dengan falsafah NOTONAGORO.
            dadi tiba RO…..Preside WiduRO, cocok nggih ?

            SukarNO, SuharTO, YudhoyoNO, *******GO, WiduRO.

            • sukarNO
              suharTO
              yudhoyoNO
              ismoGO
              widuRO

              sakniki jatahe nJenengan ki Ismo(y)GO

              • Ki Pandan,

                Gak masuk katageri
                NOTONAGORO, sebagaimana jangka Jayabaya.

    • bener ki. bar absen kok presiden wis kepilih. Selamat ki Widura. Kabinet nya siapa saja Ki?

  16. ngomong-ngomong pada jilid berapa ya swandaru tunduk pada agung sedayu, soalnya sudah lama sekali sih lupa jilidnya ?

  17. Nyi Seno pemiu udah selesai tolong dong contrengnya dihilangkan dari padepokan, membuat lambat proses mbukan pintu padepokannya.

  18. tolong ki jogo tirto jilid berapa SG dipecudangi AS soalnya adikku yang di jogja takkon jilihke gen yen ngerti SG kurang ajar aku ora mangkel.

    • Tak pikir-pikir kok SHM iku wong sing iso nggawe jengkel. Buktine Sampeyan melu jengkel marang SG. 🙂

      • ora SHM wae ki dek wingi no bilik 296 aku rodo jengkel karo Ki Joko Pekik amargo ngelek-elek SBY, sanajan aku ora milih No 2 nanging ngerti do gelek-elek presidenku aku rodo jengkel, nanging pareng mapan turu aku mikir jangan-jangan Ki Joko Pekik keturunan arab dadi mangkel amargo biyen tin saksese SBY rodo ngremehe wong keturunan arab, apa malah Ki Joko Pekik keturunan Bugis lan nesu amargo Andi Malaragen nyepelekke bong bugis. Bareng mikir ngono aku baru makklum.

        • mboten pareng mancing teng mriki ki…
          mancinge teng blumbang wingking kemawon….sareng Sukra

          • Njih matur nuwun

    • Sabar….
      Duel AS dan Sg digelar untuk memeriahkan perayaan tujuhbelasan.

    • SG itu singkatan Swandaru Gendut ya?

  19. Ki gede kalau hari ini ada bonus dua alangkah asiknya. soalnya biar tidak terpotong duel duel antara panglima-panglima perang

    • silent majority…sami setuju, sepanjang dengan kebijaksanaan Ki Gede..

  20. absen lagi nunggu kitab…
    Jejak di balik kabut hanya sampai jilid 7, ada yang punya lagi nggak ya ?

    • Mungkin seri ke-8 dst memang hilang dibalik kabut…

    • Ki Sarip,

      apa saya salah lihat, atau memang demikian adanya.
      kalau nggak silap jejak dibalik kabut jilid 2,4,5,6,7
      jilid 1 dan 3 nggak ada tuh, apa bener Ki ?

      tolong pencerahannya.

      • mungkin pas Ismoyo lewat kabutnya tebal sekali sehingga jilid 1 dan 3 tersesat, kalau begitu mari kita cari Ki

        • maaf Ki Ismoyo maksudnya

          • nggak apa-apa anakmas Glagah_Merah.

            malah ben-ne ketok enom….ha ha ha.
            ati rasa-rasane masih muda…. tapi jebul nafas wis ngos-ngosan.

      • Bener Ki, tapi konon kabar burung mengatakan bahwa Ki Truno punya lengkap tapi tinggal discan saja he he he

  21. neng perpus sekalian mampir absen ah….

  22. Sami kalih kulo teng perpus.. hi hi.. Ki

  23. kalo liat covernya kayak swandaru geni yang duel .. . . hikz . . ama sapa ya ???

    • sekalian absen.

      yang bersenjata tombak :
      – ki Gede Menoreh
      – Panembahan Senopati

      lo.. apa Swandaru lagi gegeran sama morotuwo? atau didukani Panembahan Senopati gara-gara karepe dhewe?

      • wah sampeyan tidak menyimak nih, kan sdh diceritakan di buku sebelumnya, kalau SG bertempur dgn salah satu senapati pati yg bersenjata tombak. Coba deh baca lagi, nanti nggak naik kelas lho 😀

        • oh…pantesan ga diwedar2…
          lah wong enten cantrik sing dereng lulus ujian je..hiks

          nyuwun sewu ki

          • Ki Manahan, bukannya lawan Swandaru yang menjadi ujung tombak pasukannya menggunakan luwuk sebagai senjata?

            🙂

  24. Tombaknya Ki Gede Menoreh sering diceritakan jenis tombak pendek, padahal di cover tombak panjang, mungkin panglima Pati..

    Mungkin Ki HW yang menggambar tidak ikut membaca ceritanya, soalnya di kitab yang lalu pernah digambarkan tokoh memakai pedang padahal dalam cerita memakai tombak.. jadi geseh..

  25. Meski telat…melu ngantri…..

  26. bulu-bulu ikut antli supaya dapat bonus lapelan kitab, malam minggu telkena penyakit kankel minta obat ke bebahu padepokan, obatnya cuma satu cap ADBM no 297 + BONUS 😀 😀 😀 😀 😀

    • seltuju… om leak

      • Di gandok kemarin, Ki Leak sudah sembuh cedalnya, sekarang kambuh lagi?…

        • malah nulal…

          • Nggih, Ki…

            • kemalin itu mengholmati olang yang contleng jadi bicala yang baik dan benal itu juga dengan susah payah

  27. ikut ngantli ah….
    eh.. benel… ketulalan ki leak.

  28. kalau kemalin dengan M jadilah 296, nah kalau sekalang pakai apa ya???
    Ini bukan cedal lho cuman keyboaldnya nggak ada l nya. he he mau beli keyboald duitnya abis???

    malu ddeeeh???

    • halusnya namanya jadi ki Lekso ….kan ga ada l nya

  29. lho pulang dari pantai koq belum disedar juga.
    Tolong Ki Gede, diwedar sekaligus 298. maklum mao ronda.

  30. Ketoke kudu ngenteni tekan mbengi. Bablas mlebu pawon wae, ngantre sinambi bediang.

    • wis suwe ra tau krungu istilah ‘bediang’.. dadi kangen kampung…

      • artine nopo ki Manteb?

        • Bediang = menghangatkan diri di depan perapian.
          Biasanya kalau kedinginan, di dapur kan ada tungku/perapian yang pakai kayu bakar, Ki.. Nah, orang kampung biasa duduk di dingklik di depan perapian tersebut, sambil nungguin menjerang air, misalnya..

          • oh…matur suwun…
            padahal kulo sering lho sinambu mbakar jagung…

            nopo malih jagung kentunanipun ki Arema…seger2…namung sakniki nembe mboten usum jagung….hiks

            • Ki Anatram, yen wong saiki bediang ngarep kompor gas njih? :-p

              • Paling repot bediang ngarep omah kobong?

    • Lha gimana mau bediang, wong usum bedidingnya aja gak ada. Gak tau ya di distriknya Ki Arema dkk, lha kalo di bekasi isuk2 aja sudah swumuk.
      Kalo dulu di kampungku, di lereng Gn Slamet, kalo isuk2 masih ada embun, puancen uenak bediang sambil bakar budin (basa ki Aremanya tela), krodongan sarung.

      • Waduh Ki Truno Podang nambahi kangen tanah perdikan mawon…

        • Ki Truno,
          kalau di jakarta mungik esu-esuk wis sumuk. Kalau di jawa tengah ada musin penghujan (rendeng kata orang banyumas, musim kemarau (ketiga). Nah disaat musim kemarau hawanya suejuk mbanget, maka esuk-esuk masih kemulan sarung, kemudian bediang, ada yang diperapian di dapur, tapi ada juga yang membuat lubang (plekowen-banyumas) disamping rumah, bisa membakar kayu bisa juga sampah, sambil bakar ubi (bodin-banyumas, Ki Truno pasti pirsa kok.

          • Bha ha ha ha, ……. dadi kelingan jaman semono……
            Kowe lan aku esih taruno ….
            Aku priyo, joko sembodo, ….
            Kowe wanito, endah sulistyo, …..

      • Sepertinya, saya tadi sudah komen kok nggak ada ya.

        Sekaranng ini di Malang musimnya bediding.
        Kalau malam dinginnya bukan main, harus pakai jaket. Kalau tidur harus kemulan, ditambah ndusel…, he he.

        Tentang bodin, ada cerita menarik waktu saya ke Kebumen tahun 80-an, sewaktu masih nyantrik di suatu padepokan.

        Waktu berkunjung ke petani (kebetulan pakai dialek jawa), teman saya ditanyai: “ingkang dipun lenggahi pundi mas”. Maksudnya adalah, rumahnya di mana? Dasar teman saya itu lahir di Surabaya yang tidak paham betul bahasa Jawa, dia toleh-toleh mencari kursi (dia pikir, dia ditanyai akan duduk dimana?), padahal tidak ada kuri di situ. Dengan agak bingung, dia menjawab: ” Duduk di sini saja Bu”
        Nah…, gantian si petani yang menjadi bingung.

        Nggak nyambung….., antara petani dengan teman saya itu

        • xixixi…..lucu saestu ki…

          kados cerita tahun emas perkawinane ki Truno Podang,…salah paham…hiks

  31. smoga ki GD mewedar 2-3 kitab, sampai perangnya tuntas, dan mumpung libur. Setelah itu libur nggak popo….

    • kuwatire malah kuwalik ki….saiki libur sik…sesuk dino senin gek dirapel…hiks

      • lha niku kulo nggih khawatir..hehe

  32. nek diwedar 4 atau 5 kitab juga ngak apa2 kok 😀 , penasaran pengen ngerti gelute AS VS SG

    • ngendikane ki Arema, duel AS vs SG saksampunipun upacara 17 Agt ki…teng Malang, pelataran daleme ki Arema…hiks

      namung gojeg lho ki

  33. ilustrasi gambar di halaman dalam kok orangnya pada gemuk2 ya…?? sm dan rw semok banget
    kebanyakan cerita makan mulu…hehehehe

    tapi di jilid akhir ki shm sdh pake kata2 menit, hari, bulan…,tahun…

  34. Mohon maaf, Ki Pandanalas tadi ditinggal cari keyboard biar nggak cedal lagi.

    Kalau Reksonya udah nempel terus sih?? tapi kadang nggak juga ding?? he he

    Ki, iseng2 tak tawarin ya?? di KR nya sana hardcopy eh buku seri 4 masih lengkap dan banyak ada dan murah lagi dua rak he he (pernah nginjen, tapi nggak beli enakan download di adbmcadangan aja) hanya seri 1 s.d. 3 nya sudah nggak ada lagi.

  35. Ooohaaaheem, nguantuk sekali ngaku kalah deh sama Ki Pandanalas dll, yang sudah piket dari tengah malam sampai sekarang tau deh pakai sambil tiduran apa dengan dimik untuk nyagak kelopak mata biar nggak nutup gitu apa gimana tahu deeh??? pokoknya salut atas kesetiaannya piket di gandok adbm ini??

    Nyuwun pamit.

  36. Sepertinya ada kebiasaan yang mulai membudaya kalau akhir pekan kitab diwedar di awal pekan berikutnya sekaligus dengan rapelannya.

    Jadi….hari ini…dan esok…perang Pati vs Mataram istirahat dulu menunggu aba-aba dari yang berwajib.

    enggngngngn……..

    Tak gendhong..kemana-mana.

  37. Uenak to yen mengkono, dadi kito biso libur ora diganggu perang. Tapi yo sayang ding.
    Monggo kerso Ki Gede nderek kemawon.

  38. Dua hari tidak nongol, maturnuhun kitab
    293,294,295,296.

    Semoga padepokan ayem lan tentrem, walaupun negoro lagi pilih Pimpinan tertinggi. amiin.

    sekalian antri 297 ya Ki

  39. Tepat jam 19.43
    sudah 120 contreng.

  40. melu le’

  41. Bolak Balik ta injen, jebulne durung ono

    S gubraaakkk

    • Jebulne aku seng rateliti, matur suwun

    • mak jendul kitabe metu…..hua..ha…ha…ha

  42. matur nuwun. Sudah diunduh.

  43. sdh keluar lo kitabnya, kok malah padha ngorok 😀

  44. tak injen bolak balik.durung ono juga jebule,,,
    wis absen sik wae…
    ora lali matur nuwun dumateng sedoyo ingkang sampun ngastho wonten padepokan meniko…

    • sudah diwedar kok Ki,

  45. lho sudah keluar kok, cetho welo2 kok masih gak lihat ya.

  46. telima kasih, penyakit kankel setengah telobati setengahnya lagi tunggu bonus 😀 😀 😀 😀 😀

  47. Tengkyu… tengkyu…

  48. selamat malam para cantrik smua..
    jangan bosan2 nunggu kitab di wedar..
    eh iya,ada salam dari ishella untuk smua..
    katanya ‘tetaplah semangat terus,jangan pernah putus asa menghadapi sgala cobaan’.
    Salam
    hiks..

    • wah..sajake nyolowadi tenan iki….jebul ni ishella nduwe pamomong…..

    • Lho kok pamomongnya gak kelihatan wajahnya. Hanya terlihat hitam dan bolong.

      • asmanipun ki Ajar Titik Apinten ki….hiks….

  49. matur sembah nuwun…..
    297 sampun dipun unduh.

  50. he he he gambare swandaru jian ampuh tenan . . .


Tinggalkan Balasan

Isikan data di bawah atau klik salah satu ikon untuk log in:

Logo WordPress.com

You are commenting using your WordPress.com account. Logout /  Ubah )

Foto Google

You are commenting using your Google account. Logout /  Ubah )

Gambar Twitter

You are commenting using your Twitter account. Logout /  Ubah )

Foto Facebook

You are commenting using your Facebook account. Logout /  Ubah )

Connecting to %s

%d blogger menyukai ini: