Buku II-20

120-00

Iklan

Laman: 1 2 3 4 5 6

Telah Terbit on 10 Januari 2009 at 19:07  Comments (196)  

The URI to TrackBack this entry is: https://adbmcadangan.wordpress.com/buku-ii-20/trackback/

RSS feed for comments on this post.

196 KomentarTinggalkan komentar

  1. Mugi-mugi Ki Gede mboten moksa seperti Mas Rizal…

  2. Harapan,Ki, Harapan …
    Maturthankyou Ki GD

  3. Ki GD…
    Kitab nomer setunggalatus kalehdoso sampun tamat, matur sembah nuwun.
    Saklajengipun, kawulo lan rencang-rencang cantrik padepokan sami nenggo kitab sak lajengipun, namung dumugi sak meniko dereng wonten tondo-tondo nipun Ki GD….
    Nuwun…

  4. Ki Semangkin
    Mas Rizal Moksa dg peninggalan terahir episode 60 tanggal 8 juli 2008, dan tanggal 4 sept 2008 ternyata sudah satu padepokan besar dan penuh cantrik mas rizal yang pindah kost ke adbmcadangan dengan ibu kost ki DD,
    ki DD kami selalu berdoa semoga ki DD selalu sehat walafiat, sehingga proyek ADBM ini bisa selesai sampai kitab 396

  5. Ada harapan ….
    Ada kenikmatan …
    Dalam menunggu .. ada kesabaran ..
    Dalam mendapati … ada kesyukuran …

    Trims Ki GD …

  6. aih aih…kulo meniko nyai ..mboten Aki-Aki…denmas Iga Bakar…

  7. Hadowhh…, narik rontal 120 pake speda berat betul! Kaya siput jalannya. Putus2 lagi rantainya. Padahal kata yang jualan bisa meluncur antara 320-356 km/jam ‘mang F1?). Hhh, sabar…!

  8. Matur nuwun Ki GD, kitab sudah diunduh.

  9. siap menuju lapak 121

  10. lak jebul kliru tah mas iga bakar kuwi,

    wong jenang-abang jenang putih katon mripat kuwin jenenge semangkin lha kok ditimbali “ki”…

    sing nduwe jeneng pulih kemrungsung kuwi lho mas 😀

    btw (btw iku opo seh boso jowone ???),

    poro konco cantrik2 iki ancene betah banget melek’an, ngriwuki sarene ki GD wayah tengah wengi nganti isuk ndhedhet

    ki GD, kapan kapling selanjute badhe dipun wedhar ?

    hehehe, melu2 ngriwuki


    wayah ngaso, wayah mangan
    ra sido mangan nyempetno nginguk

  11. mas is,

    ajian speedy iso mlayu 320-356 km/jam nek wayah mlebu dalan tol, koyoto ajian saipi angin ra iso digawe ndek tengah pasar.

    asline kuwi jatah’e iso semono, mung kan mesti dibagi, alias kembulan sakpiring karo tonggo teparo sing melu nggawe piring.

    dadine yo, nek wayah akeh tonggo teparo sing lagi podho mangan bareng, jatah piring sampean yo mestine dibagi karo liyane… hehehe


    ajianku saiki aji opo yo ?
    mbuh, kari nganggo tok kok,
    mengko wae nang omah mateg aji dhewe

    #3

  12. kang barata tetap ajian speedy, selalu dan always speedy (milik bangsa sendiri ya kang)
    apa kabar dimas kasandha, sayap-sayap yang terkembang di KR sudah 3 hari tidak nongol

  13. antri 121 disin apa boleh ki GD?

  14. Ki Gede where are you?
    Are you OK

  15. Terima kasih ki KD

  16. Ki GD, koq ora ono alas sing iso dibabati maneh? Aku wis nggowo pacul je…:roll:

  17. Ketokhe Ki GD menghadap R Sutawijaya njalok tambahan lahan kanggo cantrik sing ndak kebagian …
    jo wis aku tak ngantri ning banjar deso wae ….

  18. Mantabs, matur nuwun Ki GD. Dipun tenggo rontal rontal ajian selajengipun.

  19. # On 22 Januari 2009 at 11:36 IS Said:

    Hadowhh…, narik rontal 120 pake speda berat betul! Kaya siput jalannya. Putus2 lagi rantainya. Padahal kata yang jualan bisa meluncur antara 320-356 km/jam ‘mang F1?). Hhh, sabar…!
    ….

    hehehehhe,
    namanya orang jualan…, beli dulu, urusan lelet sih ga jamin…
    emang cocoknya ganti pake logo Speda..ya
    selama masih numpang di padepokan telkom, ya ga jelas siapa yang tanggung jawab.., paling 147..hehe.
    Glagah Putih paling cuma nyeletuk :”.. hare gene masih pake speda…”….

  20. Loh,… koq podho susah nganggo SPEEDY…. aku nembe pasang SPEEDY…edan tenan iso nganti 800 kbps lho.
    Ngunduh kitab 121 mung 1.8 menit ….. 🙂

    Sadurunge aku nganggo TENI, mung iso 46 kbps….

    Wah mesti diadusi kembang 7 warno nganggo banyu 7 sumur disebar neng 7 pojokan nek ono SPEEDY sing lelet …

  21. lha kok malah mbahas sepeda, sing penting iku piye kitab 121 enggal tumurun ing mayopodo

  22. iyo pener kuwi kangmas sidanti,

    kapling anyar yo isih durung iso dibuka, palingo mergo isih wingit alas’e.

    Ki GD kayane lagi mesu diri, ningkatne elmu olah kanuragan lan kajiwan, dadine durung sempet mbuka alas, lha nek poro cantrik yo ra ketang kuat mbuka lan mbabat dewe.

    mugo2 wae, sak marine ki GD mesu diri, kapasitas tatapan mripat’e juga meningkat kayata Agung Sedayu, angger’e medhar kitab ugo iso luwih akeh maneh saben ndinane… heheheh


    poso dhisik kayane dino iki
    #1

  23. Tampaknya Ki GD sengaja memberi waktu kepada para cantrik untuk mendalami kitab-kitab yang telah diterima, bukan dari sisi kanuragan tapi dari sisi kajiwan.
    Semakin tinggi ilmunya, semakin mengendap jiwanya…

    ( terlalu dalam nih Ki, takut ngga bisa naik…. )

  24. bogor cukup cerah sore ini..
    muda2an ga ujan…
    mudah2an ntar malam kavling 121 udah beres imb nya..
    trims Ki Gede

  25. Lima mayat orang orang Sabungsari tumpang tindih di tepi kali Paraga. Sedangkan empat mayat dari perguruan Endut berserakan dekat rawa rawa. Bulak sekitar hancur lembur layaknya ada gerombolan banteng ngamuk.Bekas pertempuran masih nampak nyata, darah bececeran di setiap sudut. Tidak satupun yg bisa menyelamatkan diri. Dendam dan rasa lebih dari yang lain telah menggelapkan hati dan nurani. Rasa lebih sempurna telah menenggelamkan dan mengubur pikiran yang jernih. Dendam akan terus beranak pinak.
    Sementara itu sabung sari sedang duduk terkantuk kantuk di bawah rindangnya pohon tepi alas Mentaok, menunggu orang orangnya menggiring Agung sedayu yg terikat kedua tangannya, seperti yg dilihatnya di tepi pantai..
    Rasa ngantuk, lapar dan dendam melebur menjadi satu di dalam dada Sabungsari. Sementara itu di belahan hutan tepi kali Praga AgungSedayu sambil duduk di atas pelana kudanya masih termenung, begitu dahsyat makna dendam… dendam kesumat.. rasa ingin dan penasaran untuk membaca rontal 121.

  26. hmmmm …. dalam puncak pencapaian mesu raga, semua cantrik ADBM berhasil meraih moksa …. SUNYI… SEPI … DAMAI ….

    GELISAH.

  27. Kapan?

  28. Lho, poro cantrik do ngumpul nangendi iki?

  29. Lho… gerdu 120 sudah kosong, hanya tinggal beberapa cantrik yang masih ngobrol di pendopo.
    Woo pada pulang kampung ya’e…
    Ki GD belum kasih tempat kumpul yang baru apa ya ?

  30. Para kadang,

    Selama bendel belum keluar, untuk bisa meloncat ke pendhopo selanjutnya, dapat menggunakan link “komentar terakhir” di kolom bagian kanan.
    Alternatif lain, URL dimodifikasi sedikit, misalnya …\buku-ii-20\ menjadi …\buku-ii-21\

    Ki GD pintu pendhopo 121-140 dibuka dong.

  31. sampurasun ki GD
    ugi para sedulur padepokan ADBM kulo bade miLet dahdos CANTRIK

  32. sampurasun para kadang
    yang ada di seputaran bandung cimahi tlng SMS aja ke 0811200159 udah gak tahan lagi udah seminggu otak atik,klak klik ngikutin petunjuk para kadang tanpa hasil maklum udah lelet kali yah kasihan dong sampe lieurrrr.

  33. udah ketemu udah bisa kesedot tpi kalo gak putus di jalan yah gak bisa ke buka adauhhhhh gimana do…..ng
    please dong

  34. Sebenarnya agak bingung nih.. Apa SHM lupa ya, bukankah empu pinang aring, salah satu tokoh utama dipertempuran lembah merapi dan merbabu tertangkap (lihat jilid 110). Lalu apa kelanjutannya?? tidak mungkin dia tidak menguasai jalur majapahit dipajang, karena merupakan tokoh penting. tapi cerita tentang dia hilang,dan cerita selanjutnya jalur majapahit dipajang masih gelap..

  35. kynya napak tilas adbm mantap ya….

  36. yg mau ngobrol2 tentang adbm silahkan add ym za_sableng ya….hehehe.komunitas adbm makin besar terus ya…salam buat smuaaaaaaaa..

  37. matur nuwun !!! baru kali ini kulo urun ngomong

    pancen adbm gak ono seng nandingi sakti tenan sampek

    kulo mboten saged turu penak yen durung moco agung

    SEDAYU..(mirip daerahku sedayu GRESIK)

    sopo seng durung weruh keris kyai sengkelat saiki

    ono pameran nang gresik ..wujude ..uihhh

  38. Agung Sedayu gelut neng cedhake tlatah Pandan Segegek,
    apa mulihe ya njur tuku geplak….????

    • Nyanking udud sing dilinting ni Roro Mendut ki Mbleh

      • nomer hapene ni mendut pinten ki mangku

        • Sing ngertos niku mung mas-e Pranacitra .

          • Lha kok wani2ne Ki AS mundhut pirsa nomer hapene Rara Mendut to….???
            Apa ora wedi karo Ki Menggung….?????

            • Lha ki Menggung saiki wis ora medeni maneh .

              • ora nomere roro mendut yo nomere mita waelah 😉

                • Yen ra salah nomere ganol-ganol pitu ki .


Tinggalkan Balasan

Isikan data di bawah atau klik salah satu ikon untuk log in:

Logo WordPress.com

You are commenting using your WordPress.com account. Logout / Ubah )

Gambar Twitter

You are commenting using your Twitter account. Logout / Ubah )

Foto Facebook

You are commenting using your Facebook account. Logout / Ubah )

Foto Google+

You are commenting using your Google+ account. Logout / Ubah )

Connecting to %s

%d blogger menyukai ini: