Buku 70

70-00

Iklan

Laman: 1 2 3 4 5 6

Telah Terbit on 27 November 2008 at 21:56  Comments (94)  

The URI to TrackBack this entry is: https://adbmcadangan.wordpress.com/buku-70/trackback/

RSS feed for comments on this post.

94 KomentarTinggalkan komentar

  1. Mugo2 bakpia pathuk 70 segera diesekusi, kasian para kawulo yang pd ngatri, … nanti takutnya pada demo topo mpepe di alun2 mataram. ki GD harus lebih bijak mengambil keputusan … soale jaman baru depresi gini …takut pada cepet emosi.

  2. Wah, Ki GD mesthine masih nunggu pengantri sampek no 70, sesuai jatah jenang alot yang lagi dipanasi di ‘pedangan’ (dapur). Sekarang antrian baru nomer 50-an lebih. Kayak-e masih lama keluare …

  3. @Truno Podang : serial Candi Murca (CM) memang sedikit berlainan dg serial Gajah Mada (GM). Alur ceritanya campur baur antara jaman dulu (Ken Arok) dg jaman masa depan (ada hubungannya dg penitisan). kalo yg nggak telaten pasti menjadi kebingungan. terus di serial CM ini mas LKH sudah mulai menggunakan aji kesaktian yg aneh-aneh, nggak kayak di GM yg lebih sederhana dan nggak terlalu khayal. tapi tetap menarik, karena sebenarnya kan kedua cerita itu, CM dan GM berhubungan erat..
    seharusnya menurut urutan jaman, CM lebih dulu dari GM..

    lhadalah kok malah mbahas liyo-liyo…
    iki gara-gara durung kebagian jenang alot no 70…

    nuwun sewu nggih ki DD…

  4. Yo wis aku tak nyari Ken Aroknya SHM aja yang judulnya Pelangi di Langit Singosari.
    Ki DD, nuwun sewu itu giriknya Kyai Maswal jangan dijabut, wong yang salah saya je, pake nanya2.
    Ujarnya saya daripada sepi, ya saya gremengan sama Kyai tadi.
    Nuwun,
    Ki Truno Podang

  5. Ki GD, saya gak ngluruk ke pawon lho, cuma lewat samping pawon aja kok. Tapi tadi sempet nginjen dari bolongan gedheg, ngambu harumnya masakan ingkung 70 yang masih diungkep.

  6. Waduh podo kokehan le ngombe legen…makane tulisane podo ngalor ngidul. Nyamikane durung ditokne ….isane mung ngombe terus…

  7. Ki GD, yang antri sudah mulai kiruh tuh.
    Para kadang harusnya mau ngisi gardu sebelah menyebelah. Lha kalo semua ikut antri dalam satu gardu, susah tertibnya. Nanti akan jadi persoalan tersendiri.
    Piring2 sudah di’thuthuki” pakai irama daramuluk, kadang2 kedasih. Wis gak srantan ngenteni.
    Lama2 nanti ganti suara titir. Orang sepadukuhan jadi bingung

  8. srengengene uwis duwur malah uwis mulai lengser keprabon…, kok gak ditokne-tokne panganane…sajene kurang opo yo…

  9. Aku pamit pisowanan dhisik yo poro kadang kabeh…wis gak kuat ngenteni suwine rek!!!!!!

  10. lagi-lagi harus merefresh padepokan ini, kalo-kalo pandan wangi yang cantik itu menyuguhkan wedang jae + jenangnya sore2 ini….

  11. walah tak kiro jenang alot no 70 wis dibagi, lha kok malah nunggu ki gedhe sing isih sare to…

    ki truno podang mbok pecut sektine ndang di jeder-ke, ben ki gedhe kebribenen….

  12. Baru 59 pengantrinya Ki Dede, tunggu bentar lagi biar genep 70 je!

  13. Ki GD, sepindah malih, kula mboten ngluruk pawon lho. Kula namung badhe pados jambu kluthuk ingkang thukul celak lawang dapur kok, kangge ngganjel weteng kula ingkang sampun luwe menika.

  14. Baru 59 pengantrinya Ki Dede, tunggu bentar lagi biar genep 70 je!

  15. Wah…bahaya ni… Ki GD arep sare,… mengko mesti kebablasen tekan subuh sesuk;

    Ki Sukr@,… tulung jagain Ki GD, nek jenange wis mateng ndang digugah

  16. Akhirnya aku dapat….urutan ngantri juga…
    enak juga kalo ada calo nih..ga desek-desekan..
    he..he..

  17. nuwun sewu ki gede
    kalo bisa, saya di suguh yang laen saja…selain jenang alot saja ki gede..
    nuwun sewu… terus terang saya malu mau mngucapkan alasan saya kenapa saya minta yang laen…
    begini ki gede…
    setelah saya makan jenang alot yang ki gede suguhkan itu…simah saya tiba2 pangling dengan saya… saya gauli tidak mau ki gede… katanya muka saya jadi lean, sayapun jadi sadar ki gede.. terus saya bilang ke simah saya, kalo gigi yang selama ini nempel dimulut itu gigi palsu… sekarang gigi itu ikut tertelan bersamaan jenang alot yang saya telan ki gede….
    sekali lagi nuwun sewu.. suguhan untuk saya dilainkan ya ki gede

  18. Bentar lagi Ki Dede, udah 67, brarti kurang 3 lagi. Jenang 70 bungkus mesthi dibagi 70 pengantri. Nunggu Harun nih sama Lintang dan sama Ikal.

  19. waduh…, iki pas mampir di warung ADBM ternyata jenang alote isih durung mateng. Sesuk isuk lagi iso mampir warung maneh. Kudu sabar…….!!!

    Pamit rumiyin Ki Gede, kulo antri malih mbenjing enjing nggih…..

    Nuwun………

  20. waduh kabarnya jenang nya kurang mateng. ki gedhe malah marah. aduh piye iki ?

    lho mbakyu sampeyan kok mesem… jangan-jangan ngapusi aku yach… mbakyu… mbakyu…
    ayo dong… jangan bercanda…
    yen isih mesem terus tak tutuk kentongane lho… biar sampeyan dimarahin ki gedhe.

  21. matur nuwun ki DD, wedang sere-ne mantep bener…
    malah kulo dados mboten pengin dahar jenang alot no 70 malih…
    menawi wonten kulo kok pengin jenang alot ingkang no 71 kemawon…

  22. Matur nuwun Ki GD, lagi tak sedottt….

  23. hehehehe.. opo memang kudu di tutuki kentongane gen jenang nangkane metu sisan tho 😀

  24. lhhaaaaa… nggih niku ingkang kulo tenggo… wedang sere… he..he..
    matur nuwun ki gede… heemmm..

  25. Matur suwun Ki GeDe wedang serenipun, cocok dipun wunjuk wayah sonten pas jawah …..
    Kantun ngentosi jenang nangka kersane komplit…

  26. Di tengah gerimis yang menetes, udara dingin jadi hangat kembali setelah minum 1.6 MB wedang sere, maknyuuuus tenan … terus sopo yo sing nggawe wedang anget iki?

    Wis kanggo kabeh wae, matur nuwun sanget.

  27. alhamdulillah… seger kuwarasan rasane mari ngombe WANGIII…!!! wangi tenan nduk wedang sere gawean-mu..

  28. saknyatanipun ki DD pancen limpat ngiras pantes marang poro kadang. kito sedoyo dipun ngraosaken manah ingkang kemantil2..nanging sedoyo meniko kagem regengipun padepokan meniko. Matur Nuwun kagem sedoyo ribet cekapipun….

  29. wedang sere Cap “Pitungpuluh” pancen nyamleng tenan.. Suwun Ki Gede.

  30. akhirnya saya bisa ingat lagi siapa sebenarnya dan bagaimana kemunculan ki waskita …

    • Bingung @@@@@@

      • nafa ?

        • ta afa-afa

          • jiahahaa nggih fun ➡

            • Slamet teka mas Rudita .

              • rudita teka mas mangku eh mas slamet eh sing teka sopo to ?

                • k
                  u
                  l
                  a

                  • Kulo ni sindhen , eh sinten

  31. Sanes ki AS ?

    • ki AS sanes ??

      • AS sanes ki ???


Tinggalkan Balasan

Isikan data di bawah atau klik salah satu ikon untuk log in:

Logo WordPress.com

You are commenting using your WordPress.com account. Logout / Ubah )

Gambar Twitter

You are commenting using your Twitter account. Logout / Ubah )

Foto Facebook

You are commenting using your Facebook account. Logout / Ubah )

Foto Google+

You are commenting using your Google+ account. Logout / Ubah )

Connecting to %s

%d blogger menyukai ini: